اقتدار نظامی عنصر کلیدی قدرت ملی است

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی نهاجا، سرتیپ خلبان مهدی هادیان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی یکی از مهمترین مراکز آموزشی در ارتش است که وظیفه آن تربیت و آموزش درجه داران و وظیفه‌های متخصص در نهاجا است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این نیرو را نیروی تخصص محور عنوان کرد و افزود: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی باید توجه بیشتری به بحث آموزش تخصصی کارکنان داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تخصص توام با تعهد از عوامل بدیهی قبول مسوولیت است اظهار کرد: بهره مندی از افراد متعهد و متخصص که در امور محوله خویش نیز متخصصند، یکی از نقاط قوت ایران اسلامی در طول حیات چهل و دو ساله خود است که بحمدالله در نیروی هوایی ارتش نیز تا به امروز این امر تداوم داشته و منشا برکات فراوانی بوده است.

وی امنیت را نعمت الهی دانست و گفت: در سایه عنایت ویژه خداوند و اقتدار نیروهای مسلح، نعمت امنیت در کشور ما در بالاترین سطح خود وجود دارد و این موهبت الهی که در کشورمان است به هیچ وجه قابل قیاس با دیگر کشورهای منطقه نیست.

سرتیپ هادیان با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح، از گذشته تاکنون، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی  نیروهای مسلح عنصر کلیدی قدرت ملی است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آمادگی دفاعی و نظامی، یکی از مهمترین عوامل در حفظ ثبات و امنیت کشور در برابر تهدیدات بیگانگان به ویژه قدرت‌های سلطه‌گر دنیا بوده است.

در این مراسم سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی به عنوان فرمانده  جدید آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی  معرفی از زحمات سرتیپ دوم محمد خوشنویسان قدردانی شد.

مجله خبری زهک

درباره ی kuop26598

مطلب پیشنهادی

رییسان جمهوری اندونزی و اوگاندا به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفتند

به گزارش روز شنبه ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، «جوکو ویدودو»  با ارسال …